Privacy en klachten


Privacy statement

Oogkliniek De Horsten gaat uiterst zorgvuldig met uw privacy om. U leest hier alles over in ons privacy statement.
Download hier ons privacy statement

Suggesties of klachten

Wij proberen uw behandeling en bezoek bij Oogkliniek De Horsten zo goed mogelijk te laten verlopen. Als u suggesties heeft om de zorg te verbeteren of niet geheel tevreden bent horen wij dit graag. U kunt uw suggestie/ opmerking/ klacht doorgeven aan de balie, uw behandelend oogarts, of aan de praktijkmanager. Door ons op de hoogte te stellen kunnen wij de zorg voor u en andere patiënten verder verbeteren.

Wanneer een klacht langs deze weg niet naar tevredenheid op te lossen is, zal onze klachten functionaris voor u bemiddelen. Indien de klacht vervolgens naar uw oordeel niet tot genoegen is opgelost zal deze in behandeling worden gegeven aan een onafhankelijke klachtencommissie. Oogkliniek De Horsten is aangesloten bij de Geschillencommissie van de ZKN, zie ook http://zkn.nl/geschillen.