Klachten

Wij proberen uw behandeling door en uw bezoek aan Oogkliniek De Horsten zo goed mogelijk te laten verlopen. Als u suggesties hebt om de zorg te verbeteren of niet geheel tevreden bent, dan horen wij dit graag.

Privacy

Oogkliniek De Horsten gaat uiterst zorgvuldig met uw privacy om. U leest hier alles over in ons privacy statement.

Klachten en suggesties

U kunt uw suggestie/opmerking/klacht doorgeven aan de balie, uw behandelend oogarts of de praktijkmanager. Door ons op de hoogte te stellen kunnen wij de zorg voor u en andere klanten verder verbeteren.

Wanneer een klacht langs deze weg niet naar tevredenheid op te lossen is, zal onze klachtenfunctionaris voor u bemiddelen. Indien de klacht vervolgens naar uw oordeel niet tot genoegen is opgelost, zal deze in behandeling worden gegeven aan een onafhankelijke klachtencommissie. Oogkliniek De Horsten is aangesloten bij de Geschillencommissie van de ZKN, zie ook http://zkn.nl/geschillen.

Neem contact met ons op

reCAPTCHA is required.